pl en de

Aktualności

Mieszkanie staje się pracownią, stadionem piłkarskim i najlepszą restauracją w nowej reklamie tv Murapolu

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej Grupy Murapol promującej posiadanie własnego mieszkania. W drugim spocie z Magdaleną Różczką poznajemy historię kolejnych bohaterów akcji "bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej". Kliknij, by obejrzeć reklamę
Czytaj więcej

Bohaterką pierwszego spotu telewizyjnego Murapolu była Kasia, której mieszkanie zamieniało się w klub fitness, kino, przytulne SPA czy świątynię sztuki. W kolejnej odsłonie reklamy poznajemy Agnieszkę i Filipa. To młodzi i zakochani w sobie ludzie, którzy we własnym mieszkaniu mogą swobodnie wyrażać swoje emocje oraz rozwijać pasje.

Dzięki sile uczuć ich mieszkanie to coś więcej niż tylko cztery ściany. Staje się królestwem kulinarnych eksperymentów, gdzie przyrządzone samodzielnie potrawy smakują najlepiej. Pracownią, w której Agnieszka projektuje sportowe samochody i rozwija karierę. Trybuną stadionu piłkarskiego, gdzie bohaterowie szaleją ze szczęścia po zdobytej bramce. Wreszcie przytulnym gniazdkiem dla zakochanych, w którym łatwo można stworzyć romantyczną atmosferę.

W roli narratora ponownie występuje Magdalena Różczka, ambasadorka Grupy Murapol, która pojawia się w końcówce spotu i podkreśla „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 13 lutego w telewizji, m.in. w stacjach TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Comedy Central, Discovery Channel, National Geographic czy AXN.ZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapisz
Zwiń

Murapol "dobrą firmą". Eksperci docenili poziom wspierania rozwoju pracowników i inicjatyw społecznych

Murapol został laureatem ogólnopolskiego programu „Liderzy Społecznej odpowiedzialności”. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest firmom, które w szczególny sposób angażują się w działania na rzecz pracowników, a także wspierają inicjatywy lokalnych społeczności.
Czytaj więcej
Program Liderzy Społecznej Odpowiedzialności pod patronatem Polskiej Akademii Nauk wyróżnia firmy i instytucje, które są liderami w zakresie realizacji założeń biznesu społecznie odpowiedzialnego.  Inicjatywa bada i ocenia zaangażowanie firm w działalność charytatywną, sponsorską, realizowaną politykę firmy jako pracodawcy oraz inne pozytywne, pozabiznesowe, aspekty działalności przedsiębiorstwa.

Kapituła Programu  nagrodziła Murapol za podejmowane przez Grupę działania na rzecz pracowników oraz za wspieranie licznych inicjatyw społeczności lokalnych

Wyróżnienia dla Murapolu to potwierdzenie opinii o Grupie, która słynie nie tylko jako lider rynku deweloperskiego, ale też społecznej odpowiedzialności - wrażliwej na potrzeby otoczenia – z którą warto się związać i współpracować.
Zwiń

Historyczny wynik i ogromne zaufanie Klientów. Murapol sprzedał ponad 3 tys. mieszkań w 2016 roku

Rekordowy rezultat sprzedaży Grupy Murapol. W 2016 roku podpisaliśmy z Klientami umowy na 3042 mieszkania. To nie tylko najlepszy wynik w 16-letniej historii Grupy, ale też historyczne osiągnięcie dla całego rynku nieruchomości w Polsce. Murapol jako pierwszy deweloper w historii przekroczył barierę 3 000 mieszkań sprzedanych rocznie.
Czytaj więcej
Strategia Grupy Murapol na 2016 rok zakładała sprzedaż 3 tys. mieszkań. Dzięki ogromnemu zaufaniu Klientów, ten plan został zrealizowany z nawiązką. Tylko w IV kwartale minionego roku  Murapol podpisał z Klientami 1 004 umowy. - Osiągnięciu tego wyniku sprzyjało wprowadzenie do sprzedaży nowych inwestycji w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu – mówi Michał Sapota, prezes Murapol SA.  

Plan na 2017 rok zakłada dalszy wzrost sprzedaży, do minimum 4 tys. mieszkań. - Biorąc pod uwagę liczbę rozpoczętych oraz przygotowywanych projektów deweloperskich, a także posiadany bank ziemi możemy śmiało powiedzieć, że rok 2017 będzie kolejnym okresem bicia rekordów w naszej działalności – dodaje Michał Sapota.
Zwiń
Zobacz więcej
Murapol S. A. informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (Polityka Plików Cookies). Kliknij "zgadzam się", aby ta informacja nie pojawiała się więcej.